Dostawa

Zamówienia złożone w sklepie tartaniwelna.pl są wysyłane na adres wskazany w formularzu zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.

Większość zamówień jest realizowana w ciągu 1-3 dni roboczych. W przypadku, gdy towar nie jest aktualnie dostępny na magazynie termin realizacji zamówienia może się wydłużyć o czym Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.

Czas wysyłki zamówienia przy wyborze opcji płatności „przelew tradycyjny” nieznacznie się wydłuża (zazwyczaj 1-2 dni robocze). Po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym sklepu internetowego zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki. W przypadku braku wpłaty w terminie 3 dni roboczych zamówienie zostanie anulowane.

Wymiany i zwroty

Jest nam przykro, że produkty nie spełniły Twoich oczekiwań. Prosimy o podanie powodu zwrotu, co pomoże nam w przyszłości uzupełnić naszą ofertę w towary, które sprawią Ci przyjemność i zachęcą do ponownych zakupów.

Zwrot zamówienia możliwy jest w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki.

Aby zwrócić zakupione produkty należy:

  1. czytelnie wypełnić formularz zwrotu, dostępny poniżej,
  2. zapakować towar z wypełnionym formularzem zwrotu
  3. odesłać paczkę za pośrednictwem firmy InPost poprzez szybkiezwroty.pl

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania (bez zapachu perfum oraz zabrudzeń).

Aby dokonać wymiany towaru należy zwrócić niepasujący produkt zgodnie z procedurą zwrotu i następnie ponownie złożyć nowe zamówienie.

Szybki kontakt

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.
Odpowiadamy na Państwa pytania tak szybko, jak jest to tylko możliwe
kontakt@tartaniwelna.pl
+ 48 730 138 112

Adres do zwrotów:
Tartan i Wełna
ul. Królowej Bony 10/3
44-100 Gliwice