fbpx

FAQ

Często zadawane pytania

Rzeczywiście na wielu aukcjach bądź sklepach można znaleźć szaliki lub koce w cenie nawet kilkudziesięciu złotych opisane jako 100% kaszmir bądź 100% wełna merino, jednak bez wyraźnego wskazania producenta. W takiej sytuacji należy być szczególnie ostrożnym, ponieważ taki produkt może zawierać niewielkie domieszki poliestru lub akrylu, co może być trudnym w odkryciu w dotyku. Dopiero po kilkutygodniowym użytkowaniu zauważyć można typowe wady tkanin sztucznych ( nadmierne mechacenie, elektryzowanie, pocenie się materiału).


Wszystkie oferowane przez nas produkty oznaczone są marką producenta. Współpracujemy tylko z takimi dostawcami, którzy cenią zalety naturalnych tkanin oraz produkują w sposób zrównoważony.

Współpracujemy tylko z uznanymi markami, posiadającymi długoletnie doświadczenie w przetwórstwie wełny i kaszmiru. Nasi producenci to rodzinne firmy mające swoje siedziby oraz produkcje w Szkocji, Walii oraz Irlandii.

Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki i płatności. W przypadku płatności Przelewy24 zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę, gdzie dokonasz płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane automatycznie na twój adres e-mail.

Podczas składania zamówienia nie ma konieczności rejestracji konta, jednak gorąco do tego zachęcamy. Własny profil zapewnia śledzenie statusu zamówienia oraz często dodatkowe rabaty!

O statusie zamówienia informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej.

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-3 dni roboczych. W przypadku, gdy towar nie jest aktualnie dostępny na magazynie termin realizacji zamówienia może się wydłużyć o czym niezwłocznie poinformowany.

Tak, chcemy abyś był/-a pewna zakupu, dlatego możesz anulować zamówienie kontaktując się z nami telefonicznie bądź mailowo.

Niestety obecnie nie ma takiej możliwości. Jeszcze nie dorobiliśmy się własnego showroomu ale intensywnie pracujemy nad tym. 🙂

W sklepie internetowym tartaniwelna.pl zamówienie można opłacić następującymi sposobami:

  1. Poprzez Przelewy24 (szybki przelew bankowy, przelew tradycyjny, płatność kartą, Blik, Gpay, Apple Pay, PayPal.
  2. Płatność przy odbiorze – (za pobraniem u Kuriera Inpost)
  3. Przelew tradycyjny

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Dostępne opcje: paczkomaty i kurier.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki (zerwanie taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę, uszczerbek na opakowaniu zewnętrznym bądź otwarcie pudełka,  należy nie odbierać przesyłki  i przy obecności kuriera bądź przy paczkomacie sporządzić protokół reklamacyjny oraz skontaktować się z nami. Pomożemy załatwić formalności.

Istnieje taka możliwość, dzięki zakładce „uwagi” mogą państwo poinformować nas o konieczności późniejszej wysyłki. Można również skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

Jest nam przykro, że produkty nie spełniły Twoich oczekiwań. Akceptujemy zwroty zamówień w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki.

Aby zwrócić zakupione produkty uzupełnij czytelnie formularz zwrotu, zapakuj towar, dołącz uzupełniony formularz i odeślij towar za pośrednictwem firmy InPost poprzez szybkiezwroty.pl.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez platformę PayPal środki zwracane są na konto PayPal, w przypadku płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu zwrotu.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!

    W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.
    Odpowiadamy na Państwa pytania tak szybko, jak jest to tylko możliwe
    kontakt@tartaniwelna.pl
    + 48 730 138 112

    Tartan i Wełna
    ul. Markowska 3/76
    03-742 Warszawa