FAQ

Często zadawane pytania

W INTERNECIE MOŻNA ZNALEŹĆ WIELE OFERT WYROBÓW Z KASZMIRU BĄDŹ WEŁNY MERINO W PODEJRZANIE NISKIEJ, JAK NA TE SUROWCE, CENIE. SKĄD PEWNOŚĆ SKŁADU JAKOŚCI OFEROWANYCH PRZEZ WAS PRODUKTÓW?

Rzeczywiście na wielu aukcjach bądź sklepach można znaleźć szaliki lub koce w cenie nawet kilkudziesięciu złotych opisane jako 100% kaszmir bądź 100% wełna merino, jednak bez wyraźnego wskazania producenta. W takiej sytuacji należy być szczególnie ostrożnym, ponieważ taki produkt może zawierać niewielkie domieszki poliestru lub akrylu, co może być trudnym w odkryciu w dotyku. Dopiero po kilkutygodniowym użytkowaniu zauważyć można typowe wady tkanin sztucznych ( nadmierne mechacenie, elektryzowanie, pocenie się materiału).

Wszystkie oferowane przez nas produkty oznaczone są marką producenta. Współpracujemy tylko z takimi dostawcami, którzy cenią zalety naturalnych tkanin oraz produkują w sposób zrównoważony.

KTO WYTWARZA NASZE PRODUKTY?

Współpracujemy tylko z uznanymi markami, posiadającymi długoletnie doświadczenie w przetwórstwie wełny i kaszmiru. Nasi producenci to rodzinne firmy mające swoje siedziby oraz produkcje w Szkocji, Walii oraz Irlandii.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki i płatności. W przypadku płatności Przelewy24 zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę, gdzie dokonasz płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane automatycznie na twój adres e-mail.

CZY MUSZĘ REJESTROWAĆ SIĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Podczas składania zamówienia nie ma konieczności rejestracji konta, jednak gorąco do tego zachęcamy. Własny profil zapewnia śledzenie statusu zamówienia oraz często dodatkowe rabaty!

GDZIE SPRAWDZIĆ STATUS ZAMÓWIENIA?

O statusie zamówienia informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej.

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-3 dni roboczych. W przypadku, gdy towar nie jest aktualnie dostępny na magazynie termin realizacji zamówienia może się wydłużyć o czym niezwłocznie poinformowany.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Tak, chcemy abyś był/-a pewna zakupu, dlatego możesz anulować zamówienie kontaktując się z nami telefonicznie bądź mailowo.

CZY MOGĘ ODEBRAĆ PRODUKT OSOBIŚCIE?

Niestety obecnie nie ma takiej możliwości. Jeszcze nie dorobiliśmy się własnego showroomu ale intensywnie pracujemy nad tym. ????

JAKIE SĄ METODY PŁATNOŚCI?

W sklepie internetowym tartaniwelna.pl zamówienie można opłacić następującymi sposobami:

  1. Poprzez Przelewy24 (szybki przelew bankowy, przelew tradycyjny, płatność kartą, Blik, Gpay, Apple Pay, PayPal.
  2. Płatność przy odbiorze – (za pobraniem u Kuriera Inpost).
  3. Przelew tradycyjny.
JAKIE SĄ METODY DOSTAWY?

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Dostępne opcje: paczkomaty i kurier.

CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki (zerwanie taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę, uszczerbek na opakowaniu zewnętrznym bądź otwarcie pudełka, należy nie odbierać przesyłki i przy obecności kuriera bądź przy paczkomacie sporządzić protokół reklamacyjny oraz skontaktować się z nami. Pomożemy załatwić formalności.

CZY MOŻNA „ODŁOŻYĆ” WYSYŁKĘ ZAMÓWIENIA NA PÓŹNIEJSZY TERMIN?

Istnieje taka możliwość, dzięki zakładce „uwagi” mogą państwo poinformować nas o konieczności późniejszej wysyłki. Można również skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU/ WYMIANY TOWARU?

Jest nam przykro, że produkty nie spełniły Twoich oczekiwań. Akceptujemy zwroty zamówień w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki.

Aby zwrócić zakupione produkty uzupełnij czytelnie formularz zwrotu, zapakuj towar, dołącz uzupełniony formularz i odeślij towar za pośrednictwem firmy InPost poprzez szybkiezwroty.pl

KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY ZA ODESŁANY PRODUKT/Y?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez platformę PayPal środki zwracane są na konto PayPal, w przypadku płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu zwrotu.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!

Wyślij wiadomość:

    * - oznaczone pola są wymagane

    W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.
    Odpowiadamy na Państwa pytania tak szybko, jak jest to tylko możliwe
    kontakt@tartaniwelna.pl
    +48 730-138-112

    Tartan i Wełna
    ul. Markowska 3/76
    03-742 Warszawa

    Sprawdź nas w social mediach: