Przejdź do treści

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące produktów, zamówień, wysyłek i płatności.
Torba Zamówienie
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? Plus

Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki i płatności. W przypadku płatności Przelewy24 zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę, gdzie dokonasz płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane automatycznie na twój adres e-mail.

CZY MUSZĘ REJESTROWAĆ SIĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? Plus

Podczas składania zamówienia nie ma konieczności rejestracji konta, jednak gorąco do tego zachęcamy. Własny profil zapewnia śledzenie statusu zamówienia oraz dostępu do historii swoich transakcji i zrealizowanych zamówień.

GDZIE MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS ZAMÓWIENIA? Plus

O statusie zamówienia informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej.



JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA? Plus

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-3 dni roboczych. Przy płatności przelewem tradycyjnym realizacja zamówienia może się wydłużyć o 1–2 dni. W przypadku, gdy termin realizacji zamówienia się wydłuży, niezwłocznie o tym poinformujemy.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE? Plus

Tak, chcemy abyś był/-a pewna zakupu, dlatego możesz anulować zamówienie kontaktując się z nami telefonicznie bądź mailowo.

CZY MOGĘ ODEBRAĆ PRODUKT OSOBIŚCIE? Plus

W tym momencie niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego gdzie można zobaczyć nasze produkty lub odebrać zamówienie. Dlatego też oferujemy darmową wysyłkę i zwroty aby móc wygodnie i bezpłatnie zapoznać się z naszymi produktami.

JAK MOGĘ DOKOŃCZYĆ TRANSAKCJĘ, JEŚLI NIE UDAŁO MI SIĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIA? Plus

W przypadku niepowodzenia płatności przez system Przelewy24 skontaktuj się z nami na adres mailowy: kontakt@tartaniwelna.pl i otrzymasz unikatowy link do płatności o ważności 1h, gwarantujący bezpieczeństwo transakcji.

JAKIE SĄ METODY PŁATNOŚCI? Plus

W sklepie internetowym tartaniwelna.pl zamówienie można opłacić następującymi sposobami:

  1. Poprzez Przelewy24 (szybki przelew bankowy, przelew tradycyjny, płatność kartą, Blik, Gpay, Apple Pay.
  2. Płatność przy odbiorze – (za pobraniem u Kuriera Inpost).
  3. Przelew tradycyjny.
Opakowanie Dostawa i zwroty
JAKIE SĄ METODY DOSTAWY? Plus

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost do wskazanego paczkomatu lub kurierem do Twojego domu. Możliwa również opcja za pobraniem (płatności kurierowi – również gotówką). Metodę wysyłki określisz w trakcie składania zamówienia.

CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU? Plus

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki (zerwanie taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę, uszczerbek na opakowaniu zewnętrznym bądź otwarcie pudełka, należy nie odbierać przesyłki i przy obecności kuriera bądź przy paczkomacie sporządzić protokół reklamacyjny oraz skontaktować się z nami. Pomożemy załatwić formalności.

CZY MOGĘ „ODŁOŻYĆ” WYSYŁKĘ ZAMÓWIENIA NA PÓŹNIEJSZY TERMIN? Plus

Istnieje taka możliwość, dzięki zakładce „uwagi”, prosimy poinformować nas o konieczności późniejszej wysyłki. Można również skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU/ WYMIANY TOWARU? Plus

Jest nam przykro, że produkty nie spełniły Twoich oczekiwań. Akceptujemy zwroty zamówień w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki.
Aby zwrócić zakupione produkty uzupełnij czytelnie formularz zwrotu, zapakuj towar, dołącz uzupełniony formularz i odeślij towar za pośrednictwem firmy InPost poprzez szybkiezwroty.pl

KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY ZA ODESŁANY PRODUKT/Y? Plus

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez Przelewy24, zwrot środków nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu co płatność, w przypadku płatności za pobraniem na nr konta podany w formularzu zwrotu.

Produkcja
Współpracujemy tylko z uznanymi markami, posiadającymi długoletnie doświadczenie w przetwórstwie wełny i kaszmiru.
W INTERNECIE MOŻNA ZNALEŹĆ WIELE OFERT WYROBÓW Z KASZMIRU BĄDŹ WEŁNY MERINO WPODEJRZANIE NISKIEJ CENIE. SKĄD PEWNOŚĆ SKŁADU JAKOŚCI OFEROWANYCH PRZEZ WAS PRODUKTÓW? Plus

Rzeczywiście na wielu aukcjach bądź sklepach można znaleźć szaliki lub koce w cenie nawet kilkudziesięciu złotych opisane jako 100% kaszmir bądź 100% wełna merino, jednak bez wyraźnego wskazania producenta. W takiej sytuacji należy być szczególnie ostrożnym, ponieważ taki produkt może zawierać niewielkie domieszki poliestru lub akrylu, co może być trudnym w odkryciu w dotyku. Dopiero po kilkutygodniowym użytkowaniu zauważyć można typowe wady tkanin sztucznych ( nadmierne mechacenie, elektryzowanie, pocenie się materiału).
Wszystkie oferowane przez nas produkty oznaczone są marką producenta. Współpracujemy tylko z takimi dostawcami, którzy cenią zalety naturalnych tkanin oraz produkują w sposób zrównoważony.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta. Odpowiadamy na Państwa pytania tak szybko, jak jest to tylko możliwe
Telefon
Łatwe zwroty
Adres do zwrotów

Tartan i Wełna
 ul. Królowej Bony 10/3
 44-100 Gliwice